Wat is de contactgarantie?

Alsje na afloop van jouw zes of twaalf maanden Premium-lidmaatschap niet met meer dan tien leden in contact bent gekomen, stellen wij onze service op jouw verzoek gratis nog eens zes maanden ter beschikking.

Een contact is tot stand gekomen als een lid jouw contactverzoek met een zelf geschreven tekstbericht beantwoordt, of als je zelf een vrij antwoord op een contactaanvraag stuurt. Beleefde afwijzingen zijn uiteraard uitgezonderd.

De contactgarantie kan alleen worden verleend, indien:

– Je zelf minstens 5 (of 15) contactverzoeken hebt verstuurd.

– Jij de ‘Ik over mezelf’ en ‘Vrijetijds’pagina’s hebt ingevuld.

– Je minstens één foto hebt geüpload (als foto nr. 1’).

– Jij jouw profiel niet hebt verborgen.

Om in aanmerking te komen voor de contactgarantie dien je dertig tot veertien dagen voor afloop van jouw Premium-lidmaatschap contact met ons op te nemen via het contactformulier. Verzoeken buiten deze periode kunnen helaas niet in behandeling worden genomen. Je kunt slechts eenmalig gebruikmaken van de contactgarantie.