Toch geen Parship? Kijk hier hoe je kunt herroepen.

Hals over kop verliefd geworden in de offline wereld, vooraleer jouw zoektocht via Parship echt goed van start ging? Is online daten toch niets oor jou?

Eerst testen, dan kopen

Nadat jij je hebt geregistreerd, kun je met het gratis Basis lidmaatschap een kijkje nemen op ons platform en een eerste indruk krijgen van Parship. Neem de tijd om de eerste stappen naar het vinden van de juiste partner te voltooien: vul onze Parship-vragenlijst in, lees een korte evaluatie van jouw relatiepersoonlijkheid, maak je eigen profiel aan, bekijk jouw matches en ontvang reacties van andere leden. Je vindt in ons magazine veel nuttige artikelen en video’s over diverse onderwerpen. 

Wil je optimaal profiteren van alle voordelen en jouw zoektocht naar een partner naar een hoger niveau tillen? Maak dan gebruik van ons Premium lidmaatschap – en kies tussen 6, 12 of 24 maanden. Het lidmaatschap omvat een gedetailleerde beschrijving van jouw relatiepersoonlijkheid, je ziet wie jouw profiel heeft bekeken, je kan onbeperkt met andere singles mailen of videobellen –  EN ALLES GEBEURT NATUURLIJK OP JOUW VERZOEK.

Herroeping en waardecompensatie

Hoe lang is de herroepingstermijn?

Als je jouw contract wilt herroepen, houd dan rekening met de wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen. Zorg er ook voor dat je ons het herroepingsbericht binnen deze periode stuurt. Je hoeft natuurlijk niet te zeggen waarom je herroept, maar we horen het graag als we iets  kunnen verbeteren zodat we nog meer mensen online bij elkaar kunnen brengen.

Wat is waardecompensatie?

Houd er rekening mee dat wanneer je een Premium lidmaatschap afsluit, je een betaalde dienst bestelt waarvoor bij herroeping een gedeeltelijke betaling verschuldigd is. Deze vergoeding wordt waardecompensatie genoemd. Dus als jij jouw Parship Premium-lidmaatschap binnen de eerste 14 dagen wilt opzeggen, dan brengen wij jou de tijd vanaf de aankoop van het lidmaatschap tot aan de opzegging in rekening. Want binnen deze tijd had je de mogelijkheid om het hart van onze service te gebruiken, contacten te leggen met andere leden en berichten uit te wisselen.

Heb je nog andere vragen??

De collega’s van de afdeling Klantenservice helpen je als je vragen hebt over bijv. het lidmaatschap. Stuur hen een berichtje middels dit contactformulier en ze helpen je graag verder.